Näin Espoon kulttuuriseura toimii

3.11.2014

Tervetuloa mukaan seuraan.

Toimintamuodot – tiedoksi uusille jäsenille

Tervetuloa uudet jäsenet toimintaamme mukaan. Meillä saa mukavaa seuraa kulttuuriharrastuksiin ja usein alennuksia tilaisuuksien lipun hintoihin. Hyvät jäsenet, kertokaamme toiminnastamme tuttavillemme.

Espoon Kulttuuriseuran jäsenet harrastavat monipuolisesti kulttuurin eri muotoja. Seura on kaksikielinen ja tilaisuuksissa käytetään molempia kotimaisia kieliä. Seura on poliittisesti riippumaton kansalaisjärjestö.

Kulttuuriseura järjestää avoimia yleisötilaisuuksia mm. Espoon kirjailijoiden, teatteriväen ja muiden kulttuuriyhteisöjen kanssa. Teemme kulttuuriretkiä, joihin kutsumme osallistumaan kaikkia aiheesta kiinnostuneita, myös muita kuin jäseniä. Tutustumme taidenäyttelyihin ja taiteilijoiden työskentelyyn.

Käymme ahkerasti Espoon kaupunginteatterin esityksissä. Kulttuuriseura on tukenut monin tavoin oman teatterirakennuksen saamista Espoon teatterille, jolle on tänä vuonna rekisteröity virallinen nimi Espoon kaupunginteatteri The International Theatre of Finland. Teatterin toimitilat tulisi mahdollisimman pian saattaa nimen edellyttämälle tasolle! Teemme myös teatteriretkiä muualle Suomeen ja naapurimaihin. Kesällä 2014 osallistuimme Tallinnan laulujuhlille.